It has been long since last post....

I've been buzzing (buzy...hahah...perkataan baru) around...spring just arrived and I am so excited about it...beli bunga dan percubaan2 menanam bunga tu toksh cerita la...never stop trying kan...walaopun x idup2 bunga/pokok tu...hikhikhik...

Hari ni sungguh ku pening memikirkan kelas inggeris aku dan anak2...kelas itu adalah for adults and children...nama yg tertera pd programnya...
Mencari2 childcare utk 2 jam jg Nuha...bukan senang...hati pun x senang nak tinggalkan kat org.konfius sgt2.sgt2 ku x paham...kenapa x letak guideline pasal children yg lengkap utk program ni weyhhhh...ku ingatkan ni kelas casual jer gitu...mana tau ini kelas yg sungguh sewius...
adussss....

Dah ku mohon pd Allah supaya mendorongkan aku utk melakukan sesatu tindakan yg betul dlm menghandle masalahku hari ini...dlm ms yg sama aku harap hari ni x kan ada pukul 5 ptg...mustahil betul la aku ni...

ok lah...bas Danish dah sampai...itu jer la celoteh pembuka setelah lama x de khabar...

Comments

Popular Posts