Bila Danish meluahkan perasaannya melalui lukisan...

mummy jadi sedih...terharu pun ada,sbb anak dpt baca perasaan kita...
Kelmarin Danish lukiskan gambar kami sekeluarga bersama sebuah kapal terbang...pastu dia kata ''Let's go back home''....mumme br dpt kekuatan utk keluarkan cerita ni...hepi2 la kan...kita mesti menghargai setiap detik yg Allah takdirkan utk kita,bagaimana buruk sekali pun detik itu...
Happy betul nampaknya kami ber4

Sesuai dgn tema Danish,iaitu kapal terbang,mumme nak kongsi ilmu yg kami cedok dr muzium yg kami lawati di Detroit tempohari...
Mumme nak tunjukkan evolusi seat dlm kapalterbang...
Tapi jejangan-jangan ketawa tau utk seat yg ke2...
Ini yg paling awal







Inilah yg ke2,mesti percaya tau...ini sumbernya dr muzium 

Kabin yg hampir2 sama dgn yg ada skrg...walaupun agak kecil saiznya
Bak kata pepatah...Everyone can fly kan...

Comments

  1. hehe..aah la kelakar la ngan seat kedua..wakakaka..
    Danish windu nak blk m'sia ek..

    ReplyDelete
  2. iyer la Atid...dia pass kat ayah dia dulu,pastu dah lama baru ayah dia pass kat aku..sebak wey...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts