Sudip Sakti

Pasti terharu mak mumme kalau dia nampak gambar ni...
Sudip ni bawak dari Malaysia...masa kat Malaysia,perfect la condition dia, walaupun siap pindah 2 rumah...namun ditakdirkan dapur mumme TRAFFIC TINGGI...hancus la sudah dia di sini(dlm bahasa mudah,kat Malaysia,mummy Malas masak...kat sini,terpaksa rajin masak)...masa tu mumme bekerja,petang pukul 7 lebih baru sampai rumah...selalunya makan luar ajer mlmnya...

Sudip baru serupa itu juga,yg baru dibeli di sini,satu skrunya dah tertanggal...ntah bila mumme nak skru kan balik...ada harapan terungkai cenggini jugak sebelum balik ni...
Eksiden waktu sdg memasak

Betul2 sudip favourite,tetap berjasa sehinggalah hayat terakhirnya...

Comments

  1. salam mummy. i guess sume org ada kot penyakit kesaktian neh. haha bukan apa, my bonda pon cenggitu. kuali sakti dia tuh, pakai sehingga berlobang la. sampai tak leh msak baru dia tak guna. padahal byk jerk kuali canggih manggih dia. ttp kuali sakti tuh jadik pilihan. haha.

    ReplyDelete
  2. wslm CikSi...
    orait la tu,dah jumpa seorg yg sama,ada gadget sakti...mumme ni masak kari pun pakai sudip itu,sungguh x seswai kan...

    mari lah saper2 ada gadget sakti berkongsilah di sini...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts