One person can make a difference,and everyone should try...


                        Kata2 ni sebenarnya keluar dari mulut JF Kennedy...

Dare to be different?Cakap mmg senang kan?...nak buat tu yg susah...
Tapikan,to be a different person sebenarnya adalah to be unique...
Macam dlm gambar di bawah ni...
 




Comments

  1. salam nurul, hang balik bila nih? berkelana? means hang tak de tiket n hang dah berkelana? farid masuk keje mana nnti?

    ReplyDelete
  2. haha...pelik kan...hr ni dok pening dgn shipper...kata nak mai x sampai2...pastu tiket flight belum kompom bropa hb...rumah dah mcm tongkang pecah...so kami rimas betul... balik ke Bangi trus...

    ReplyDelete
  3. Salam MumMe

    Oooh dah nak pulang, alhmadulillah, semoga segalanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  4. Wslm Ummiross
    Aah...nak nak pulang Ummi...dah siap gantung periuk juga, Ummi...
    Tapi jenuh jugakla nak makan cereal ajer...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts