Penguin House

Hari cuti esok,mesti ramai yg nak mengemas-ngemas rumah kan...
Bila mengemas tu kadang2 terasa rumah kita sempitlah...kecil,lah...
sebenarnya,barang kita yg banyak tau...
Mumme ni pun dah berkira2 macammana la nak staging rumah...byk barang kena let go utk clearkan ruang...seronok kan mengemas...dah selesai semua,lega...
Sambil2 jalan kat youtube,terjumpa lah mumme dgn rumah inovasi org jepun ni...
Tak mustahil satu hari nanti KL akan jadi macam Tokyo,kan...
sekarang ni pun,rumah di Malaysia pun makin tinggi harganya (ikut lokasi)...
Jom kita ambik idea dari sini...


Comments

  1. woh!bagus betul...lagi bagus kalau siap ada robot pengemas rumah,kan..kan..hihihi!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts