With a theme of friendship...

Sape nak tinggal di sini...hmmm...jika seindah namanya?









" aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku, untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati, yang tidak luntur baiknya, dalam suka dan duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya" - imam syafie-


 

Statue of Liberty: A gift of friendship   

Comments

  1. bestnye nurul..nama jalan camni..hehe..friendship forever :)!

    ReplyDelete
  2. yer la atid...dah lebih 10 tahun kan usia friendship kita...

    ReplyDelete
  3. salam sis... selamat tahun baru...

    ReplyDelete
  4. wslm ciklinn...thanks atas ingatan...selamat tahun baru juga...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts