Handy Mumme...

 Lama dah mumme x buat entri baru kan...Kalau nak memberi alasan memang 1001 alasan boleh diberi,kan...tapi hari ni mumme bertekad...menggunakan seoptima yg mungkin segala sumber yg ada...

Gambar mumme x berapa clear sbb mumme gunakan kamera nettop ni jer...

Sebenarnya hari ni mumme jadi kakak kepada Handy Manny kejap...itu pasal namanya dah jadi Handy Mumme...

Hari ni mumme buat geram...
bukak tin cat...pastu mulakan operasi feature wall yg dah tertangguh 3 tahun...
ok lah...nak dekat 2 liter cat habis...seriau je mumme berdiri pada tingkat paling tinggi pd tangga besi tu...

Kemudian,jenguk2 pulak pokok2 disemaian...

Anak jagung:Petak paling atas,kanan....nak kena bubuh baja ke ni?..

Plot tgh:Anak pokok salad...huh...berapa lama boleh hidup ni?
Nampaknya anak dara mumme dah sibuk memanggil...nanti kita jumpa dlm acara blogwalking pula...rindu
pada kawan2 blog smua...

Comments

Post a Comment

Popular Posts