Mangga yg x boleh dimakan...

Ini kisah minggu lepas...
Pagi2 lagi dah gabra...terkunci dalam rumah...
jadi ini membawa Mumme kepada pencarian padlock baru...
sambil memilih milih tu,mushkil juga mumme,
macam2 jenis...
jadi mumme nk kongsikan dgn smua...keunikan mangga2 yg x boleh dimakan ni

Unik,kan...
Lebih hebat inventionnya,lebih cantik harganya
Comelnya...



Comments

  1. Hehe keras betul mangga ni ye...

    ReplyDelete
  2. betullah, lagi canggih lagi mahal harganya.. dan kalau terkunci mmg takde can nak cuba buka sendiri.. mmg kena panggil locksmith yg mahal juga bayarannya.. he..he..

    ReplyDelete
  3. lerrr... ini ke mangga yang tak leh dimakan? sabo je lerrr... :)

    ReplyDelete
  4. @Ummiross:itulah dia mangga yg x boleh dimakan,Ummi...

    ReplyDelete
  5. @Haniz Azla:itu baru dipanggil makan tuan.... :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts