Martha pun boleh la...

Kesiannya kanak2 2 org ni...dah cable tv x de lagi...terpaksa la tgk 4 channel free yg ada...itu pun auntie Perihan yg pinjamkan portable tv...tghr ni mumme bukak Martha show...masih berteleku kat depan skrin...

Rumah dah jadi rumah bujang,cenggini la...mcm bercamping pulak rasanya bila memasak di dapo.

Syukur lah kan x jd homeless...sejuk2 gini siksa duduk diluar...

Comments

  1. Bila ada TV ni,kurangkan lah sikit boring kan, penantian satu siksaan kan MumMe...hehe

    ReplyDelete
  2. tu lah Ummiross...apalagi anak teruna mumme tu dah mcm watak Cikmat dalam satu drama melayu tu CIKMAT...dianya pun dah mcm kartun...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts