Menambat Hatiku

Hari ini x sangka sungguh mumme telah terjatuh cinta dengan...suspen betul ni...
:) dengan?
Majalah Solusi...
2 kali berulang ke Klinik Suraya,sbb anak x sihat... sekali pagi,sekali lagi malam tadi...
kiranya jatuh cinta 2 kali pandang,lah...

Apa tajuk yg buat mumme sangat tertarik dgn majalah ni?

Apakah Nilai diri Anda?...
Diberikan arah panah...Iman,Jawatan,Harta,Ilmu/Kesihatan?...tersentak diri ini seketika...

Syukur dlm kealpaan terpandang peringatan kecil ni...
Ampun kan hambamu ya Allah andai ada terdetik naluri2 mazmumah dlm x sedarku...

Jadi mumme berazam utk dapatkan majalah Solusi sbg peneman baru mumme...


Comments

  1. memang majalah yg bagus utk mengisi minda & mempraktikkannya. bagus juga utk budak sekolah menengah ni..

    ReplyDelete
  2. Ummi pun suka sangat majalah solusi ni, isinya padat dan relevan, penulisnya pun ustaz2 yg memang diketahui kredibilitinya...

    ReplyDelete
  3. alamak..1st time tgk and tau pasal majalah ni..pasni nak try beli la..mcm best je info di akn nurul. thanks.

    ReplyDelete
  4. @Adzriel AB:aah kebanyakan kupasan dia berkisar kehidupan kita seharian...bagus sgt

    ReplyDelete
  5. @Ummi:lepas ni akan jadi majalah kegemaran mumme juga,Ummi...

    ReplyDelete
  6. @Atid:our own version of RD(r**DER'S Di**st)...
    jom beli...kalau terlepas,boleh pinjam dr Puchong...

    ReplyDelete
  7. salam ziarah dari akak..camner rasa rendang dan pulut kuning yang buat tahun lepas?

    ReplyDelete
  8. salam ziarah... bez majalah ni.. cik jue suke bc...

    ReplyDelete
  9. @kak ina kl(2):alhamdulillah...dpt juga mumme makan rendang dan pulut kuning perantau...tq for the recipe kak...

    ReplyDelete
  10. @jueleeza:wslm...mumme dah dptkan majalah pertama,sgt best...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts