Fluffy Kitty

Al kisah/// inilah ahli baru keluarga kami...
itu ler yg bz sgt mumme 2,3 hari ni...

Nama tu diberi oleh tuan punya nya...Nuha Amani ler...sapa lagi...

mumme x pernah bela kucing, tapi en somi mmg peminat kucing...
jadinya,anak sorang ikut mumme,sorg ikut ayahnya...

mengikut en somi,Fluffy mengurangkan sikit stress dia...
mengikut Nuha pula,ada lah dia kawan bersembang...(seriusly...dok bercakap apa ntah dgn kucing tu)
lepas tu ada la eksperimen2 dia dgn kucing tu...(cth:bg Fluffy makan kismis,bg Fluffy minum milo)
:)
Mumme pula bertambah satu kerja...menguruskan Fluffy...sdg memikirkan cemana nak buat sbb mula2 lps cuti sekolah ni ok la lagi...nanti dh lama2 kepenatan dah...cemana plak dgn Fluffy...
Bg Danish pulak,as long as dia jauh dr tv atau laptop ok lah...boleh la layan Fluffy sekejap...
huh,bila dh ada ke2-2 nya/salahsatunya...Fluffy ke mana dia ke mana (mengadap dpn tv je laaa dia)

Kesian Fluffy...masih rindu pd maknya di Bandar Seri Putra...asyik merengek jer...

Comments

  1. Kucing jantan ke betina tu MumMe, nanti bolehlah berbesan,hee...
    ummi pun baru bela kucing jugak ni,anak bujang ummi pun suka sangat melayan kerenah anak kucing tu.

    ReplyDelete
  2. kucing jantan,ummiross...bagus jugak cadangan tu...:)

    ReplyDelete
  3. entah2 maknya sebelah rumah kak liza je. jln berapa tu mumme?

    ReplyDelete
  4. 3/3C kut kak liza,betul2 tepi tangki air...

    ReplyDelete
  5. nurul, jenuh nak handle bulu kucing le nnti...takpa..en.suami awak tu rajin..hehehhe
    -mamaaqil-

    ReplyDelete
  6. @ajan:fluffy x bley masuk dlm umah kecuali utk usap2 dia skjp jer...dia pun dh faham tempat dia dlm cage... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts