Mumme's homework

Homework...settle dah masalah anak didik...
ni isu tentang hobi mumme...biasalah...deko mendeko....
kan dah nak dekat puasa ni...nanti dah bulan puasa,mana larat nak angkat2 sangat...
sibuk nak beribadat,memasak,persiapan2 yg lain,kan...

Jadi 2minggu lepas mumme dah selesaikan sedikit masalah yg menghalang kejayaan mumme nak menyusun perabot2...dgn menyumbangkan perabot2 yg x berapa sepadan dgn konsep yg nak dipilih...
jadi sekarang ni senang la sikit mumme nak menolak perabot2 yg tinggal...kira termampu utk ditolak sendirian...

Gambar2 ni dipetik dari majalah kesayangan mumme...House Beautiful...majalah ni byk bg idea deko pd mumme dan mumme pun dah kian suka dgn idea2 yg ditampilkan...

Sekali memandang gambar2 di sini,mungkin ada yg sukar menerima...mungkin anggap kosnya tinggi...
tapi mumme kata kita di Malaysia dah ada byk pilihan kedai perabot yg ada pilihan perabot citarasa begini dgn harga sgt berpatutan..

Pictures from my favorite deco mag,House Beautiful...Feast your Eyes....






Comments

  1. MumMe, cantiknya deko tu,ummi pun suka sangat deko mendeko ni..kena cari jugak majalah tu..

    ReplyDelete
  2. :) cari jgn x cari ummiross...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts