Teka teki teka tekuk

Pernah x blogger semua dengar teka teki ni...

Banyak2 haiwan,haiwan apa yang byk ruang?
:
:
:
:
:
Kanggaroo?

Betul ker?
:
:
:
Tak betul...


Unta?
:
:
:
Pun tak betulllll...

Abis ape?

Jawapannya......
saya lah....



Hihihi...sabo jer////Be ruang, be ruang...

Comments

  1. terbaik..boleh test anak2 ni.. baru semalam keluar spital.. body weak lagi. tak larat dok spital lama2.

    ReplyDelete
  2. hehe, be ruang dan ber uang, hik!
    Dah sihat MumMe?

    ReplyDelete
  3. kena mintak kat org yg ber uang duit raya nih:)

    ReplyDelete
  4. @Kak Liza:haha,ni pun teka teki murid2 tutorial english...sekolah rendah...mungkin anak kak liza dh tahu jawapannya....

    ReplyDelete
  5. @Ummiross:wow!kretif tu ummi ni...

    ReplyDelete
  6. @Mother of Two:hahaha...mumme dah siapkan pouch raya dah utk kanak2 ni...

    ReplyDelete
  7. @Kak Liza:tak lama lagi dah nak raya kan...kita pun dah terasa bahang ang paw nya...

    ReplyDelete
  8. Kalau beruang ni anak mummy selalu teka...dalam banyak2 binatang..binatang apa yang paling kaya....ber uang...

    ReplyDelete
  9. @zures:mmg anak2 zaman sekarang ni kreatif2 belaka...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts