Sunyi ku rasa...

Baru sehari
Ada lagi empat hari sebelum en asben pulang...
Maklumlah
dah lama mengikut saja ke mana dia pergi...
sebelum2 ni kalau en asben outstesen
boleh cepat2 apply annual leave
sekarang ni bolehlah dikira pengorbanan
pengorbanan seorang guru...

Cerita di awal2 dulu...
masa tu en husband selalu outstesen
masa tu servis nya lama di kuantan (lebih 3 bulan)
masa tu kan danish masih dalam perut
jadi sunyi sangat
selalu merap kawan2 baik
tapi bila dah malu nak kaco org lagi
mumme naik jugak bas pegi kuantan
sakit masa tu...
banyak kalilah naik van hotel
(baik betul pakcik tu nak menolong kami)
pegi sepital
warded sampai


Best ever hotel we have been termasuk US...hospitality,makan especially bekfest paling sedap,varieties dan best...credit to Swiss Garden Kuantan...
 
Bila Danish dah lahir
Kali pertama dia berpisah dgn ayah 2 minggu
masa tu blum 2tahun
sebak mumme
dia keloi ayah dari tangga bawah...suruh ayah turun
mmg sedih...
tapi mumme kurang dah lah sunyinya
sebab dah ada teman...

Paling lama mumme,Danish dan Nuha
berjauhan dgn ayah
3tahun lps
2bulan (ajer...)
masa tu terrible betul hidup kami
Danish hari2 kena bukakan dia
CD Shin Chan...sbb watak utama
dlm kartun Shin Chan tu kan...
sama macam kami...

cuma puppy tu kena ganti dgn kitten kami,Fluffy...
Masa tu mumme selalu merap adik2
Diorg di IPTA sekitar rumah jer
Nuha masa tu kecik lagi...ok lagiii

Semalam masa mumme hanto
di KLIA,Danish tertido...
Nuha nangis nak ikut
''Nak tengok tempat kijer ayah...waaaaaa''


Seb baik drop off je...
Nuha...dh tempat ayah pg tu namanya
noway...
noway lah...

Nanti mumme jaga kakak,
kita g jalan2 ekkk...

Comments

  1. Sayu pulak ummi baca, kesian jugak anak2 kecik ni kan, mesti missed papa dia orang.

    ReplyDelete
  2. tulah ummiross...nasib baik ada baju bucuk ayah...buat ilang rindu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts