Just the 2 of us...

errrr...not really 2 actually (Fluffy should be counted in )....
Ini cerita 28Disember...berpeluang bercuti dgn en asben yg menghabiskan cuti tahun ni...
Dptlah kami masak lunch super fast...nasi & sardine prepared by en asben,kangkung belacan dan healthy cendol (by mumme)...cuma di atas tu nampak macam kami mkn lauk pauk saja,kan...sbb sdg menunggu nasi yg belum masak la nihhhhh 

Sedih rasanya dah nak naik sekolah semula...just received list of important dates dan cuti dates....ok lah...cuma kena tahan beberapa bulan yg x dek cuti...terutamanya Julai...x de cuti + puasa...jadi apalagi...mari bayar cuti puasa yg masih hutang...

Apa pulak azam tahun baru kita?mumme berazam x nk miss SUNSCREEN/SUNBLOCK...stp kali keluar rumah...dan azam2 lain yg rsnya sama mcm org lain...nak jadi lebih baik dr 2011...

last but not least HAPPY NEW YEAR 2012...

Comments

  1. Hehe,fluffy kacau daun ye...

    Happy new year MumMe n family..moga2 semua azam tercapai.

    ReplyDelete
  2. itu lah ummiross...meleset2 jer dgn kita...
    sama juga utk ummi...Happy new year juga...aminnn...same goes 2 u...

    ReplyDelete
  3. salam kenal dari ieda

    aah kan kejap je masa berlalu sehari je lagi cuti sekolah akan berakhir .. dah sebuk sana sini persiapan persekolahan ..;)

    ReplyDelete
  4. Salam tahun baru!!! Semoga tahun ini lebih baik Dari sebelumnya

    ReplyDelete
  5. salam kenal juga ieda...
    ye lah ieda...anak2 pun x sabar nak masuk sekolah...

    ReplyDelete
  6. salam tahun baru @ ajumohit...
    sma lah hrpnnya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts