Kenangan Terindah

Ada org kata hiduplah pd masa ini...jgn dikenang masa yg lepas...Tapi bagiku,
Mengapa tidak mengenang sesuatu
Yang amat manis

Yang akan
HELP ME TO RISE BACK....


Chicago from Sears Tower...


Missing the chance being alone walking tru the path...masya Allah...terasa sgt tenang...dgn kicauan burung...udara yg segar...
Jamie,our homevisitor teacher...Nuha's first teacher...


flower theraphy

Dark sky...only then i concerned about weather...esp the weather forecast...

Tecumseh...pronouced mcm Tekamsah...same goes Karaoke...buat mumme terpinga2...pronouced kareokeh...karate=karati...

Rumah tradisi...di kawasan perkampungan di jajaran landasan keretapi...

Comments

  1. MumMe...pasti ini sebahagian kenangan terindah MumMe, kenangan yang berbeza dari kebanyakan orang,merantau seketika memang mengujakan!
    ummi tengok gambar ni pun ada rasa seronok..

    ReplyDelete
  2. ye lah ummiross...bila anak2 pun mahu pulang ke sana...pastinya bg mereka di sana itu lebih indah bg mereka...

    ReplyDelete
  3. kenangan manis yang terindah.. mana bisa dilupakan begitu saja kan.. ianya sentiasa ada dalam hati kita..

    ReplyDelete
  4. betul kak hanis...rindu jer...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts