The Purple Dino



Kenangan anak2...

Sewaktu Danish kecil,
Mumme dan asben selalu belikan CD Barney
Dan Purple Dino tu adalah teman baik Danish
Sehingga kelahiran Nuha....

Yg mumme kira ada juga
Kesinambungan dgn Barney

Dlm perjalanan ke tempat kerja
carpool dgn en asben...
mumme terasa nak usik Nuha yg tika tu 8 bulan dlm kandungan
Mumme pun dengarkan Nuha satu mainan Barney
Yang nyanyikan lagu I love U tuuu

Unexpected...
Beberapa jam lps tu...
Mumme terpaksa berkejar
Ke hospital sbb dh contraction...

Moral of the story...
Interaksi dgn anak dlm kandungan tu sememangnya berlaku...

Comments

  1. hehe ummi pun hafal lagu ni, anak2 pun masa kecik suka rancangan barney ni,nampaknya banyak generasi jugak membesar dengan Barney ni ye.

    MumMe..waa macam tu respon Nuha dengar lagu barney tu ye, tak sabar nak keluar, betul2 ada interaksi ni,bestlah!

    ReplyDelete
  2. wa...best la gini ummiross...tentu ramai yg tahu lagu i love u ni kan...
    heh heh...selalu dia dgr sayup2 ajer sekali bila dh tepi perut begitulah responnya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts