Worry Ends




Apabila kita menganggap ..sesuatu itu suka2,saja2...perasaannya tidak sama dgn jika kita kata ini bukan main2...

Sedang serabut perut...nota2 dah ada...tapi bila baca2 mcm dh blur ETP la ECER la...isk...hari ni mesti menjadi hari terakhir mumme begini...mesti tenang2 mulai esok...

Mumme sedang memujuk hati utk mendptkan perasaan spt mumme masa pergi Entrance Exam few months back...I was cool ms tu...
berjaya atau tidak sudah ditentukan Allah.pasti ada asbab dan hikmahnya yg hanya Allah yg tahu...berusaha dan terus berusaha...berjaya atau tidak lain cerita...(ku pujuk hatiii ini......)


Comments

  1. resah gelisah kan MumMe selagi belum berakhir. Ummi doakan yang terbaik buat MumMe..

    ReplyDelete
  2. tu lah ummiross...tawakkal jer...thanks ummiross...

    ReplyDelete
  3. satu perasaan yg tak suka nak di lalui, tapi ajelah yang.. he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he...1 week to go kak liza...

      Delete
  4. All the best MumMe..insyaAllah didoakan yang terbaik :-)

    my appreciation here : http://sesekali.blogspot.com/2012/05/dedication.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts