Our Deal

Wah...deal?dengan sapa?
Dengan anak perempuan kesayangan mumme ni lah...

"Mumme jangan cerita apa2 pasal kakak...tau kat sekolah..."
----"Yang baik pun x boleh?"
"Tak boleh"....

aduhai...cepat betul anak2 sekarang matured.
belum pun lagi 5 tahun...

Yang kita bercerita di sekolah pun bukanlah apa sgt...tapi bila dah tantrum ke sakit ke mesti la colleague bertanya...
 
Wah...deal?dengan sapa?
Dengan anak perempuan kesayangan mumme ni lah...

"Mumme jangan cerita apa2 pasal kakak...tau kat sekolah..."
----"Yang baik pun x boleh?"
"Tak boleh"....

aduhai...cepat betul anak2 sekarang matured.
belum pun lagi 5 tahun...

Yang kita bercerita di sekolah pun bukanlah apa sgt...tapi bila dah tantrum ke sakit ke mesti la colleague bertanya...
 

Comments

  1. Salam Ramadhan MumMe...
    Selamat menjalani ibadah puasa bersama keluarga tersayang.

    Waa Nuha pandai betul, dia dah ada rasa malu dan tak nak orang tau apa yang tidak baik mengenainya, kecik2 dah pandai, hebat!hehe...

    ReplyDelete
  2. terima kasih ummiross...
    selamat kembali ke Bangi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts